Introductie

Ben jij pas tevreden als de klant geholpen is? Heb jij affiniteit met machines en automatisering? Ben jij in staat om de servicemonteurs met een gedegen planning en voorbereiding op pad te sturen ? Dan kan deze rol, jou wel eens op het lijf geschreven zijn.

Organisatie

Deze organisatie levert diverse integrale oplossingen om het logistieke proces aan te sturen van zowel nationaal- als internationaal toonaangevende bedrijven. Met alle kennis en onderdelen in eigen huis zijn zij een vooraanstaande leverancier en ontwerper van oplossingen op het gebied van warehousing, material handling en geautomatiseerde opslagsystemen. Dit varieert van magazijnstellingen tot geautomatiseerde box in store systemen.

Functie

In de rol van service coördinator ben jij de spil tussen de interne organisatie, de klanten en de servicemonteurs.Bij deze opdrachtgever heb jij je ”eigen winkeltje”. Dit houdt in dat jij een aantal klanten krijgt toegewezen, waarvoor jij het aanspreekpunt bent en waarvoor jij alles organiseert en faciliteert. Het is jouw taak om de klanten te woord te staan en ze van technical support te voorzien. Verder ben je ook verantwoordelijk voor het voorbereiden van de klussen en het maken van een gedegen onderhoudsplanning voor de servicemonteurs.

Functie eisen

Wat vragen wij in deze functie:

  • Een afgeronde technische mbo-opleiding;
  • Ervaring in een vergelijkbare rol
  • Goede beheersing van de Engelse taal
  • Sterke communicatieve en schriftelijk vaardigheden;

Aanbod

Wat bieden we jou? Werken in een topsegment met vaktechnische uitdagingen; Een uitdagende functie voor 40 uur per week; Ruimte voor professionele ontwikkeling, zowel vaktechnisch als op persoonlijk niveau; Mobiele telefoon en laptop; 27 vakantie dagen en 13 ADV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband; Een servicebus voor het uitvoeren van de werkzaamheden; Uitstekende pensioenvoorwaarden.

Inlichtingen

Spreekt deze uitdaging je aan? Reageer dan via onderstaande “Versturen” knop. Wij vragen dan om je meest recente CV, waarin de overeenkomsten met de behoefte van de opdrachtgever goed naar voren komen. Zodra wij deze van jou hebben, krijg je van ons een bevestiging en ook sturen we onze uitgangspunten voor samenwerking. Nieuwsgierig geworden, maar wil je liever eerst meer informatie? Dat kan natuurlijk ook! Ik (Naam) sta graag voor je klaar en ben te bereiken op (mobiel nummer), bel en/of app me dan even.

Ben je nu niet beschikbaar, maar wil je wel graag onze toekomstige opdrachten en de marktontwikkelingen volgen? Volg dan de STONE CompanyPage. Ben jij niet beschikbaar, maar denk je iemand uit je netwerk te kunnen verblijden met een nieuwe uitdaging? Gebruik dan onderstaande buttons om de job met diegene te delen!

Terug naar het opdrachten overzicht