Introductie

Kan jij snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en hierbij de juiste prioriteiten stellen? Wil je graag doorgroeien in het Recruitment? Dan ben jij de juiste persoon die wij zoeken!

Organisatie

De werkzaamheden vinden plaats bij de afdeling Personeel & Organisatie. Een dynamische werkomgeving die volop in ontwikkeling is, denk daarbij bijvoorbeeld aan de digitale transformatie. Een ontwikkeling waar je zelf een belangrijke bijdrage aan zal gaan leveren vanuit de verbetering van de werken bij site en het digitaal recruiten. De werkwijze binnen de afdeling wordt gekenmerkt door zelfstandigheid en verantwoordelijkheid bij professionals.

Functie

Je start de week op met een kort overleg met de recruiter over wat er op de agenda staat. Je neemt samen de lopende vacatures door en welke vacatures er op korte termijn verwacht worden. Jij staat midden in het recruitment proces doordat jouw rol zowel coördinerend als ondersteunend is, een echte “spin in het web”. Enerzijds ondersteun je de recruiter bij de recruitmentwerkzaamheden, anderzijds onderhoud je nauw contact met de HR adviseurs en de HR Servicedesk.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vacatureteksten, plaatsing op onze interne en externe website en de terugkoppeling naar kandidaten. Dit ga je doen

  • Je bent de rechterhand van de recruiter en bent samen met hem en de HR adviseurs verantwoordelijk voor recruitment bij het Waterschap;
  • Je zorgt dat er een goed overzicht is van alle lopende vacatures en recruitment processen, beoordeelt CV’s en je signaleert knelpunten en pakt deze op;
  • Je stelt de recruitmentplanning en overzichten op en zorgt er voor dat het recruitmentsysteem Connexys up-to-date is;
  • Je bent verantwoordelijk voor de vacatureteksten en het plaatsen hiervan zowel in als extern;
  • In afstemming met de recruiter verricht je search opdrachten naar geschikte kandidaten voor moeilijk vervulbare functies;
  • Je bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden.

Functie eisen

  • MBO plus/HBO;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring in deze rol;
  • Ervaring met digitale vormen van recruitment (LinkedIn, e.d.), ATS- en CMS systemen voor plaatsen van vacatures en content op de werkenbijsite en andere digitale platvormen en het opzetten van searchopdrachten naar kandidaten.

Aanbod

  • Start: december/ januari;
  • Regio: Zuid Holland;
  • Opdracht voor 24 uur per week voor een periode van 5 maanden met optie op verlenging;
  • Inzet middels detachering en een arbeidsovereenkomst via STONE;
  • In verband met de huidige covid beperkingen werken we thuis tenzij, waardoor een groot beroep op de zelfstandigheid wordt gedaan.

Inlichtingen

Spreekt deze uitdaging je aan? Reageer dan via onderstaande “Versturen” knop. Wij vragen dan om je meest recente CV, waarin de overeenkomsten met de behoefte van de opdrachtgever goed naar voren komen. Zodra wij deze van jou hebben, krijg je van ons een bevestiging en ook sturen we onze uitgangspunten voor samenwerking. Nieuwsgierig geworden, maar wil je liever eerst meer informatie? Dat kan natuurlijk ook! Ik (Naam) sta graag voor je klaar en ben te bereiken op (mobiel nummer), bel en/of app me dan even.

Ben je nu niet beschikbaar, maar wil je wel graag onze toekomstige opdrachten en de marktontwikkelingen volgen? Volg dan de STONE CompanyPage. Ben jij niet beschikbaar, maar denk je iemand uit je netwerk te kunnen verblijden met een nieuwe uitdaging? Gebruik dan onderstaande buttons om de job met diegene te delen!

Terug naar het opdrachten overzicht